Autor |
Wiadomość |
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Wto 15:20, 14 Cze 2005 |
|
Cytat: |
aż thindil wyda nową, połataną wersję vallheru, |
Powinniśmy jak najbardziej odejść od vallheru.
Jeżeli chcesz wyłapać wszystkie błedy to daj jakąś nagrode np 5k za każdy bład. Założe się że będziesz miał wkrutce po takim ogłoszeniu skrzynke zapchanął.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
LenweTasartir
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Wto 20:32, 14 Cze 2005 |
|
ok, ok, ok
za bugi płacę 5-15 tysięcy, zależy od stopnia skomplikowania buga i jego rezultatów, to jest już ustalone jakiś czas temu
W poprzednim poście głównie chodziło mi o ten nowy sesytem alchemii, w którym są nowe typy mikstur, i o nic więcej!
Że korzystam z wielu rzeczy które Thindil udsotępnia, to jest prawda, spowodowana tym, że stratam sie być na topie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Śro 16:06, 15 Cze 2005 |
|
Ok przestaje narzekać
1.Księga w świątyni. Troche tam o Altarze pisze. Można nowął napisać(historie) albo skasować.
2. Przydało by się / przy punktach magi np 20/58
Smoczy żuk. Jak to wygląda bo jakoś sobie nie wyobrażam?
przydały by się krutkie opisy dla każdego stworka tak żeby było ciekawiej.
3. Co do miksturek to aragorn urzywał athelas jak się nie myle zawsze można zmienić nazwe
A i czary użytkowe
Sciągnięcie energi(tylko dla druidów) sciaga energie od roślin można stosować raz na reset
Szczęście szanse wystąpienia zdażenie zwiększajął się o 5%
Szybka podróz skraca podróż o 1/2
Przyspieszenie ruchów zwiększa prędkość o 1/2
Jasnowidz zwiększa szanse o25% na trafianie w labiryncie/pole bitwy szanse trafienia na coś
Zastanowie się jeszcze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
LenweTasartir
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Śro 18:04, 15 Cze 2005 |
|
1. Wiem, jeszcze nie zdążyłem zrobić modyfikacji.
2. Zrobię podawanie ilości many
A. Opisy zostaną dodane razem z nowymi potworami (tolkienowskimi)
3. Prosiłbym graczy o wymiemienie kilku ziół śródziemia razem z działaniem
B. Jak sobie takie coś wyobrażasz?
C. Szczęście wejdzie razem ze statystyką "podpicia"
Aktualnie pracuję nad sklepami graczy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Śro 18:58, 15 Cze 2005 |
|
Cytat: |
B. Jak sobie takie coś wyobrażasz? |
chodzi o to
To znaczy ja tego potwora jakoś sobie nie moge wyobraźić
Cytat: |
Sciągnięcie energi(tylko dla druidów) sciaga energie od roślin można stosować raz na reset |
Jeżeli o to to czynnik losowy +poziom umiejętności
Cytat: |
3. Prosiłbym graczy o wymiemienie kilku ziół śródziemia razem z działaniem |
Ja znam ten athelas to było kiedy nazgul ten miecz wbił we froda i miał taką raneeeee ktura nie chciała się goić.Ja bym dał jął do wskszeszania.
Fajkowe ziele No Coments
Cytat: |
C. Szczęście wejdzie razem ze statystyką "podpicia" |
A tak karczma jest jakiś pozytywny skutek picia?? bo jak jest tylko minusowy to nikt nie będzie pił.
Czy rodzaje jedzenia majął wpływ na wskaźnik.
Np jak elf zje stek to mu sie mniej podnosi niżby krasnolud zjadł
Można też zrobić bransolety dla magów zamiast tarczy one by dawały to że mniej many się zużywa 15 rodzajów od 1-35% upustów w kosztach czaru
PS: Gdzie w TOLKIENIE była mowa o drowach. Czytałem silmarylion 3 lata temu i jakoś nie pamiętam.
PS2. W potworach był ,,Wampir Morgotha" Czy stworzenia wierzące w Morgotha nie powinny walczyć z tymi ee.. Orłami Ilvutara(czy to były sokoły )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Śro 20:44, 15 Cze 2005 |
|
Za każdego potwora może coś wypadać np. z gwardzisty może wypadać miedzieny sztylet eventualnie sztabka miedzi
Opisy potworów mogą się pojawiać częściami np. jeżeli raz walcze z diablikiem to wiem jak wygląda jak drugi raz to jak się zachowuje za piątym ile ma życia itd.
Chciałbym żeby za potwory było więcej PD naprawde bo ja nie zaatakowałem gracza ani jeden raz tylko na strażnice najeżdzam jakby za orka było 8 to już da się żyć.
Za walke z dwoma potworami naraz powinno wchłonąć tylko 1PE nie ma różnicy czy walczysz z dwoma osobno czy pojednyczno( różnicy w PD i ilości energi zużywanej) jak się żuca wyzwanie to zawsze kosztem jednej energi tak myśle.
Można by wprowadzić kare za notoryczne(ciągłe) atakowanie graczy jak ktoś np co reset zabija nam postać tak 5 razy dziennie to maxs.
Klimat jest najważniejszy w takich grach można by go jakoś pilnować(część tego już jest np. imiona zgodnie z Fantasy)
Krasnludy przeklinajął częściej niż elfy a drowy są milczące itd.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 22:47, 15 Cze 2005 |
|
A ja bym dodał magiczne przedmioty (w stylu dostajesz plus 10 życia jeśli nosisz, plus 10 many, pierścienie leczenia itp..) Byłyby one do znalezienia w jakichś tem ruinach etc. i byłyby oczywiście rzadkie. Proponowałbym aby było tak: po przejściu jakichś ruin:
magiczny z 1 właściwościom: 80%
magiczny z 2 właściwościami: 15%
magiczny z 3 właściwościami: 4%
z 4 właściwościami: 1%
Jeśli pomysł jest dobry i do zrobienia to powiedzcie bo mam wiele pomysłów na te przedmioty:)
|
|
|
|
|
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Czw 10:50, 16 Cze 2005 |
|
Wiem musisz wszystko przejżeć ale:
Wynik: Pokonałeś 15 Diablik.
Nagroda
Zdobyłeś 1 PD oraz 1 sztuk złota Bez problemu wygniotłeś wszystkie gryzonie.
. Wśród nich znajdujesz porozrzucane złote monety, które natychmiast zbierasz. W ten sposób uzbierałeś 200 sztuk złota
Dodam że na początku walczyć miałem ze szczurami a w pojedynku zużyżełem kilka miksturek nie opłacało się chyba to jest specjalnie zrobione ale jednak zamiast diablików miałem walczyć ze szczurami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
LenweTasartir
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Czw 14:52, 16 Cze 2005 |
|
Picie: Pijąc bardzo dużo, masz lekkie zaburzenia mowy :]
Jedzenie: Im droższa porcja, tym więcej daje.
Branzolety: Jeszcze się dodawania typów przedmiotów nie nauczyłem :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fistandantilus
Gość
|
Wysłany:
Czw 17:14, 16 Cze 2005 |
|
a ja bym proponowal zrobienie czarow zadajacych masowe obrazenia bo jak sie atakuje 15diablikow to many sie potem wcale niema przynajmniej ja niemam wie chcialbym czary masowego razenia
a co do tych branzolet to dobry pomysl mozna ty jeszcze dodac amulety
amulet energii +2
amulet many +10
amulet zycia +10
amulet sily +5
......... inteligencji +5
...... sily woli +5
i tak wszystkich atatystyk oczywiscie mozna nosic tylko jeden amulet
no i mozna zrobic tak samo a ringami(pierscieniami jakby ktos niewiemdzial )
no i magiczne ubranka i bronie to jes bardzo dobry pomysl
|
|
|
|
|
Fistandantilus
Gość
|
Wysłany:
Czw 17:16, 16 Cze 2005 |
|
i jeszcze jedno czy w tolkienie sa moze astralne chowance ?????????????????????????????????????
|
|
|
|
|
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Czw 20:37, 16 Cze 2005 |
|
Jak dla mnie to jest oczywiste że kula ognia zadaje obrażenia 2 potworom + 50% szans że następny potwór znajdzie się dostatecznie blisko + 45% że następny i tak dalej.
Jeżeli kula lodu to morze dostać odłamkami
Kamienny pcisk
Ognisty
Wodny
Według mnie powino być
Wodny
Kamienny
Ognisty
Woda dla mnie zawsze była w magi najsłabsza a ogień najsilniejszy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fistandantilus
Gość
|
Wysłany:
Pią 13:23, 17 Cze 2005 |
|
niezapomnij o blyskawicy elektrycznosc jest najsilniejsza moze nawet zapalic
i taka mala ciekawostka : podobno piorun(blyskawica ta z nieba) jest cieplejsza od slonca
moim zdaniem do tych czarow jak kula ogna kaienny pocisk i cos tam jeszcze z lodem to blyskawica jest najsilniejsza mozna by zrobic czar seryjne blyskawice mozna dac grad, deszcz ognia, tsunami i meteoryty(bo przeciez to skaly)
|
|
|
|
|
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Pią 13:41, 17 Cze 2005 |
|
desz ognia raczej nie lepiej brzmi burza ognia. Chodziło mi o żywioł to zawsze ogień ma najwięcej czarów ofensywnych. Piorun/błyskawica to chyba magia powietrza co nie?.
tak ogulnie lubiłem pioruny dopuki nie zagrałem w baldurs gate.
Zamieć
Ruj owadów
Wybuch lawy
Kwaśny deszcz
Lawina
Kilka czarów użytkowych
żeźbienie tuneli +5 pkt operacyjnych w gurnictwie
mobilizacja do strażnicy to samo+2
iluzja tworzy iluzje 50% szas że gracz nie znajdzie naszej postaci
Magiczne jedzenie no jak nie ma karczmy
Nieprzewidywalne zaklęcie ,,kogoś" w zależności od umiejętności czarów
5 wydarzeń pozytywnych 10 negatywnych. Duże szanse na niepowodzenie brak efektów
OR-TO-GRA-FIA!!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fistandantilus
Gość
|
Wysłany:
Pią 14:46, 17 Cze 2005 |
|
mylisz sie mowiac ze blyskawice to zywiol powietrza. bluskawica to elertrycznosc a nie jakies tam powietrze
a do masowych mozna dodac z powietrze huragan
do uzytkowych mozna dac wskrzeszanie ( innych oczywiscie bo przeciez siebie sie nieda) , mozna dac leczenie, teleport,
ktos tam jeszcze napisal ze druidzi moga czerpac energie z roslin, a magowie do co niby niemoga energi pobrac z punktow many ??
|
|
|
|
|
|