Forum Bruinena Gromka Woda Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 POMYSLY Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Slet




Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 15:20, 14 Cze 2005 Powrót do góry

Cytat:
aż thindil wyda nową, połataną wersję vallheru,

Powinniśmy jak najbardziej odejść od vallheru.
Jeżeli chcesz wyłapać wszystkie błedy to daj jakąś nagrode np 5k za każdy bład. Założe się że będziesz miał wkrutce po takim ogłoszeniu skrzynke zapchanął.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
LenweTasartir
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Wto 20:32, 14 Cze 2005 Powrót do góry

ok, ok, ok

za bugi płacę 5-15 tysięcy, zależy od stopnia skomplikowania buga i jego rezultatów, to jest już ustalone jakiś czas temu


W poprzednim poście głównie chodziło mi o ten nowy sesytem alchemii, w którym są nowe typy mikstur, i o nic więcej!

Że korzystam z wielu rzeczy które Thindil udsotępnia, to jest prawda, spowodowana tym, że stratam sie być na topie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Slet




Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:06, 15 Cze 2005 Powrót do góry

Ok przestaje narzekać Very Happy


1.Księga w świątyni. Troche tam o Altarze pisze. Można nowął napisać(historie) albo skasować.
2. Przydało by się / przy punktach magi np 20/58
Smoczy żuk. Jak to wygląda bo jakoś sobie nie wyobrażam?
przydały by się krutkie opisy dla każdego stworka tak żeby było ciekawiej.
3. Co do miksturek to aragorn urzywał athelas jak się nie myle zawsze można zmienić nazwe
A i czary użytkowe

Sciągnięcie energi(tylko dla druidów) sciaga energie od roślin można stosować raz na reset

Szczęście szanse wystąpienia zdażenie zwiększajął się o 5%

Szybka podróz skraca podróż o 1/2

Przyspieszenie ruchów zwiększa prędkość o 1/2

Jasnowidz zwiększa szanse o25% na trafianie w labiryncie/pole bitwy szanse trafienia na coś

Zastanowie się jeszcze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
LenweTasartir
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Śro 18:04, 15 Cze 2005 Powrót do góry

1. Wiem, jeszcze nie zdążyłem zrobić modyfikacji.
2. Zrobię podawanie ilości many
A. Opisy zostaną dodane razem z nowymi potworami (tolkienowskimi)
3. Prosiłbym graczy o wymiemienie kilku ziół śródziemia razem z działaniem
B. Jak sobie takie coś wyobrażasz?
C. Szczęście wejdzie razem ze statystyką "podpicia"




Aktualnie pracuję nad sklepami graczy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Slet




Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 18:58, 15 Cze 2005 Powrót do góry

Cytat:
B. Jak sobie takie coś wyobrażasz?

chodzi o to
Cytat:
Smoczy żuk

To znaczy ja tego potwora jakoś sobie nie moge wyobraźić
Cytat:
Sciągnięcie energi(tylko dla druidów) sciaga energie od roślin można stosować raz na reset

Jeżeli o to to czynnik losowy +poziom umiejętności
Cytat:
3. Prosiłbym graczy o wymiemienie kilku ziół śródziemia razem z działaniem

Ja znam ten athelas to było kiedy nazgul ten miecz wbił we froda i miał taką raneeeee ktura nie chciała się goić.Ja bym dał jął do wskszeszania.
Fajkowe ziele No Coments Cool
Cytat:
C. Szczęście wejdzie razem ze statystyką "podpicia"

A tak karczma jest jakiś pozytywny skutek picia?? bo jak jest tylko minusowy to nikt nie będzie pił.
Czy rodzaje jedzenia majął wpływ na wskaźnik.
Np jak elf zje stek to mu sie mniej podnosi niżby krasnolud zjadł

Można też zrobić bransolety dla magów zamiast tarczy one by dawały to że mniej many się zużywa 15 rodzajów od 1-35% upustów w kosztach czaru

PS: Gdzie w TOLKIENIE była mowa o drowach. Czytałem silmarylion 3 lata temu i jakoś nie pamiętam.
PS2. W potworach był ,,Wampir Morgotha" Czy stworzenia wierzące w Morgotha nie powinny walczyć z tymi ee.. Orłami Ilvutara(czy to były sokoły Cool )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Slet




Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 20:44, 15 Cze 2005 Powrót do góry

Za każdego potwora może coś wypadać np. z gwardzisty może wypadać miedzieny sztylet eventualnie sztabka miedzi

Opisy potworów mogą się pojawiać częściami np. jeżeli raz walcze z diablikiem to wiem jak wygląda jak drugi raz to jak się zachowuje za piątym ile ma życia itd.

Chciałbym żeby za potwory było więcej PD naprawde bo ja nie zaatakowałem gracza ani jeden raz tylko na strażnice najeżdzam jakby za orka było 8 to już da się żyć.

Za walke z dwoma potworami naraz powinno wchłonąć tylko 1PE nie ma różnicy czy walczysz z dwoma osobno czy pojednyczno( różnicy w PD i ilości energi zużywanej) jak się żuca wyzwanie to zawsze kosztem jednej energi tak myśle.

Można by wprowadzić kare za notoryczne(ciągłe) atakowanie graczy jak ktoś np co reset zabija nam postać tak 5 razy dziennie to maxs.

Klimat jest najważniejszy w takich grach można by go jakoś pilnować(część tego już jest np. imiona zgodnie z Fantasy)
Krasnludy przeklinajął częściej niż elfy a drowy są milczące itd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Śro 22:47, 15 Cze 2005 Powrót do góry

A ja bym dodał magiczne przedmioty (w stylu dostajesz plus 10 życia jeśli nosisz, plus 10 many, pierścienie leczenia itp..) Byłyby one do znalezienia w jakichś tem ruinach etc. i byłyby oczywiście rzadkie. Proponowałbym aby było tak: po przejściu jakichś ruin:
magiczny z 1 właściwościom: 80%
magiczny z 2 właściwościami: 15%
magiczny z 3 właściwościami: 4%
z 4 właściwościami: 1%
Jeśli pomysł jest dobry i do zrobienia to powiedzcie bo mam wiele pomysłów na te przedmioty:)
Slet




Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 10:50, 16 Cze 2005 Powrót do góry

Wiem musisz wszystko przejżeć ale:
Wynik: Pokonałeś 15 Diablik.
Nagroda
Zdobyłeś 1 PD oraz 1 sztuk złota Bez problemu wygniotłeś wszystkie gryzonie.
. Wśród nich znajdujesz porozrzucane złote monety, które natychmiast zbierasz. W ten sposób uzbierałeś 200 sztuk złota

Dodam że na początku walczyć miałem ze szczurami a w pojedynku zużyżełem kilka miksturek nie opłacało się chyba to jest specjalnie zrobione ale jednak zamiast diablików miałem walczyć ze szczurami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
LenweTasartir
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Czw 14:52, 16 Cze 2005 Powrót do góry

Picie: Pijąc bardzo dużo, masz lekkie zaburzenia mowy :]
Jedzenie: Im droższa porcja, tym więcej daje.
Branzolety: Jeszcze się dodawania typów przedmiotów nie nauczyłem :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fistandantilus
Gość





PostWysłany: Czw 17:14, 16 Cze 2005 Powrót do góry

a ja bym proponowal zrobienie czarow zadajacych masowe obrazenia bo jak sie atakuje 15diablikow to many sie potem wcale niema przynajmniej ja niemam wie chcialbym czary masowego razenia

a co do tych branzolet to dobry pomysl mozna ty jeszcze dodac amulety
amulet energii +2
amulet many +10
amulet zycia +10
amulet sily +5
......... inteligencji +5
...... sily woli +5
i tak wszystkich atatystyk oczywiscie mozna nosic tylko jeden amulet

no i mozna zrobic tak samo a ringami(pierscieniami jakby ktos niewiemdzial Smile )

no i magiczne ubranka i bronie to jes bardzo dobry pomysl
Fistandantilus
Gość





PostWysłany: Czw 17:16, 16 Cze 2005 Powrót do góry

i jeszcze jedno czy w tolkienie sa moze astralne chowance ?????????????????????????????????????
Slet




Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:37, 16 Cze 2005 Powrót do góry

Jak dla mnie to jest oczywiste że kula ognia zadaje obrażenia 2 potworom + 50% szans że następny potwór znajdzie się dostatecznie blisko + 45% że następny i tak dalej.
Jeżeli kula lodu to morze dostać odłamkami
Kamienny pcisk
Ognisty
Wodny
Według mnie powino być
Wodny
Kamienny
Ognisty
Woda dla mnie zawsze była w magi najsłabsza a ogień najsilniejszy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fistandantilus
Gość





PostWysłany: Pią 13:23, 17 Cze 2005 Powrót do góry

niezapomnij o blyskawicy elektrycznosc jest najsilniejsza moze nawet zapalic

i taka mala ciekawostka : podobno piorun(blyskawica ta z nieba) jest cieplejsza od slonca

moim zdaniem do tych czarow jak kula ogna kaienny pocisk i cos tam jeszcze z lodem to blyskawica jest najsilniejsza mozna by zrobic czar seryjne blyskawice mozna dac grad, deszcz ognia, tsunami i meteoryty(bo przeciez to skaly)
Slet




Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 13:41, 17 Cze 2005 Powrót do góry

desz ognia raczej nie lepiej brzmi burza ognia. Chodziło mi o żywioł to zawsze ogień ma najwięcej czarów ofensywnych. Piorun/błyskawica to chyba magia powietrza co nie?.
tak ogulnie lubiłem pioruny dopuki nie zagrałem w baldurs gate.
Zamieć
Ruj owadów
Wybuch lawy
Kwaśny deszcz
Lawina
Kilka czarów użytkowych
żeźbienie tuneli +5 pkt operacyjnych w gurnictwie
mobilizacja do strażnicy to samo+2
iluzja tworzy iluzje 50% szas że gracz nie znajdzie naszej postaci
Magiczne jedzenie no jak nie ma karczmy
Nieprzewidywalne zaklęcie ,,kogoś" w zależności od umiejętności czarów
5 wydarzeń pozytywnych 10 negatywnych. Duże szanse na niepowodzenie brak efektów



OR-TO-GRA-FIA!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fistandantilus
Gość





PostWysłany: Pią 14:46, 17 Cze 2005 Powrót do góry

mylisz sie mowiac ze blyskawice to zywiol powietrza. bluskawica to elertrycznosc a nie jakies tam powietrze

a do masowych mozna dodac z powietrze huragan

do uzytkowych mozna dac wskrzeszanie ( innych oczywiscie bo przeciez siebie sie nieda) , mozna dac leczenie, teleport,
ktos tam jeszcze napisal ze druidzi moga czerpac energie z roslin, a magowie do co niby niemoga energi pobrac z punktow many ??
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)