Forum Bruinena Gromka Woda Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 POMYSLY Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Slet




Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 16:27, 17 Cze 2005 Powrót do góry

Błyskawice rozpatrywałem w systemie żywiołowym tam każdy czar ma swój żywiął.

Druidzi mogą pobierać energie z roślin a nie jął tworzyć. Magowie mogliby zamieniać mane na energie z tym że jak energie źle sie skieruje to można oberwać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
LenweTasartir
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Nie 20:22, 19 Cze 2005 Powrót do góry

czyli widzę żę szykuje się gruntowna przebudowa całego systemu walki (masssakra :/)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fallar




Dołączył: 20 Cze 2005
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 0:45, 20 Cze 2005 Powrót do góry

Zaczne od wczesniejszych postów...

Smoczy żuk. Jak coś jest duże mówisz że jest bycze, jak jest jeszcze większe i opancerzone lepiej niż niemiecki bunkier to mówisz smocze. Więc wyobraź sobie smoka nielota w chitynowym pancerzu, można by go jeszcze określić bagiennym smokiem....

Athelas nie służył do leczenia jako leczenia, zioło to zwane zielem królów miało uzdrawiającą moc tylko w rękach prawowitego króla Gondoru, a i tak leczyly tylko rany od ciemności (ciemności czyli strony zła). Athelas miały jednak jedną właściwość niezależnie kto jego używał - po roztarciu wydzielał się silny orzeźwiający zapach dający nowe siły do walczenia z trudem (takim jak np. walka z samym sobą po zranieniu ostrzem ciemności). Zioło mogłoby po konsumpcji dodawać 0,1 energii, przy czym do znalezienia byłoby wszędzie ale bardzo rzadkie (w trylogii Władca Pierścieni rosną wszędzie i w ogromnych ilościach, jak chwasty, jednak tylko dlatego bo ludzie zapomnieli o ich mocy).

Druidzi żyją w takiej harmonii z naturą, że nigdy, powtarzam nigdy nie skrzywdziliby jej dla własnych egoistycznych powódek. Wyssanie energii z roślin ewidentnie świadczy o krzywdzie natury i druid który by się o to skusił, zginąłby niechybnie lub został skazany na banicję przez krąg druidów.

Bransolety byłyby bardzo dobrym pomysłem ale nie tylko dla magów. W końcu wielu wojownikow w ostateczności zdarzało się parować cios korzystając z bransolety. Oczywiście osoby noszące tarcze, miałyby bonus z bransolet o 50% mniejszy, bo jedna reka jest za tarcza.

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Slet




Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 7:25, 20 Cze 2005 Powrót do góry

Co do druidów to częściowo racja bo jak walczął broniąc przyrody to wykorzystujął jej siły. Jeżeli działalność druidów pomaga przyrodzie jako całokształt to przyroda może udzielić energi jaki pomoc dla druidów.

Zna ktoś inne zioła? Ja nie znam czyli można nagiąć reguły i stosować athelas do leczenia. Lembasy można stosować do odzyskiwania energi. Oczywiście zawsze można coś wymyśleć.

Walka na koniu a konkretnie szarża z koniem czyli obrażenia x2 trzeba mieć kopie Oczywiście można zawsze inne ataki ułożyć ale to raczej bez sesnu chodzi o atak z boku z góry i td.

Artefakty można zrobć ale to pewnie za trudne.
Krutki łuk tryskającej energi +10%/15% do energi
Miecz dowodzenia+1 punkt ataku i bonus +5% do zadawanych strat
Buty eklsploratora labiryntu zmniejszają o 0.1 zużycie energi w labiryncie

Przy artefaktach to trzeba uważać bo mogął przeróżne bugi powstać jak na przykład z tym łukiem to na 1minute przed resetem można założyć żeby tylko dostać bonusową energie. Ja proponuje żeby mi dać wszystkie artefakty ja będe je testował:wink:Można zrobić punkty kontrolne podczas resetu np 4 w losowych pozycjach i jak się nie ma danego przedmiotu w użyciu to premia przepada.

Tego jest ogrom to można wymieniać w nieskończoność.

PS1: Spokojnie ja moge czekać długo na końcowął wersje tej gry
PS2: Jak idą prace
PS3: Co z wcześniejszymi propozycjami bo ten dom to zaczyna mnie troche wkurzać.
PS4 jeżeli ktoś wie co się robi z postaciął na wakacje prosze odpiście mi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fallar




Dołączył: 20 Cze 2005
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 13:44, 20 Cze 2005 Powrót do góry

Co do artefaktow.... W sadze Tolkiena pelno bylo wszelkiego prastarego oreza, krasnoludzka mithrilowa kolczuga - godna ksiecia gondoru, miecz Isildura, pekniety podczas walki z Sauronem, potem przetopiony w Andurila, miecz Gandalfa ktory znalazl w Hobbicie(czyli tam i z powrotem) w grocie Trolli, Żądełko Bilba, które też tam zostało znalezione, sztylety hobbitów znalezione pod kurhanami, łuk Legolasa, topór Gimliego, peleryny wysokich elfów dziargane przez panią Lasów Lothlorien,

Co do lembasów, to przeciez trzeba by je kupowac (były pieczone a nie znajdowane jak poziomki) a nie byly drogie, wiec nie powinny przywracac energii, jedynie głód, jak porcja za 40 zeta, natomiast Athelas by się znajdowało jak zioła i przywracałyby troszkę energii po ich roztarciu i wdychaniu woni. JEDYNIE KRÓLEWSKIE RĘCE MOGŁY LECZYĆ ATHELAS, DLATEGO NAZYWANO JE KRÓLEWSKIM ZIELEM.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Slet




Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 16:53, 20 Cze 2005 Powrót do góry

Zdarzenia przypadkowe no to jest raczej znane bardziej ze strategi no ale jakby tak zrobić np.Najazd orków np każdy ma 30% szansy na spotkanie orka w mieście albo Nowe złoża przez trzy dni wydobycie np węgla wzrasta o 25% ale potem zmniejsza się wynik wyeksplatowania złoża.

Rużnice w statystykach chodzi podział mężczyzna/kobieta. Jeżeli coś takiego jest to przepraszam a jeżeli nie ma to można zrobić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fallar




Dołączył: 20 Cze 2005
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 17:14, 20 Cze 2005 Powrót do góry

Rajdy orków = super rzecz dla srednio levelowych, koszmar dla nowych i koszmar dla weteranow, ale nie bądź szowinistą, kobiety mają takie same możliwości jak mężczyźni, tylko że my ciężej na to pracujemy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Slet




Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 18:07, 20 Cze 2005 Powrót do góry

Rajdy orków= na filmach czasami krzyczął ,,Kobiety i dzieci do świątyni" Tak np do 8 lv gracz może schować się do świątyni. Albo inaczej jak gracz walczy w czasie najazdu to za każdego orka dostaje dodatkowo 15PD i 50 sztuk złota. A jak gracz silniejszy to dwie możliwości
a) orkowie atakujął ciebie lecz ty bez trudu odpierasz ich ataki(to tak jak ja walcze z ogromnym pająkiem czyli Widzisz szarzującego pająka i dostajesz XXX obrażeń tylko że na odwrót) dostajesz ??PD
b)orkowie uciekajął od ciebie w popłochu czyli masz +XX lv i jesteś na tyle sławny że nawet orkowie o tobie wiedzą

JA SZOWINISTĄ a uznawałem się za bardzo tolerancyjnego no cuż jeśli kobiety kojarzął ci się tylko z ograniczeniami w statysstykach to pomyśl chwile i zastanów się dlaczego w częściach gier np o złodziejach bohaterami są kobiety? Bo są zreczniejsze i szybsze? A jak chcesz przykład z fantasy to u drowów to Kobiety są płciął dominiującą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fallar




Dołączył: 20 Cze 2005
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 22:15, 20 Cze 2005 Powrót do góry

Bo zazwyczaj są mniejsze, lepiej uprofilowane i mają sexappeal.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fistandantilus
Gość





PostWysłany: Pią 7:31, 24 Cze 2005 Powrót do góry

czemu nic niepiszecie dajecie jakis temat jakas propozycje do pogadania

jesli niemozecie nic wymyslic to napiszcie co sadzicie o prefesji zmiennokształtnego jest to postac co na czas walki zmienia sie w zwierze i dzieki temu dostaje premie do ataku i statystyk bo niemoze uzywac broni nieci tylko skory i trzeba by bylo dodac nowa umiejesnosc a nawet dwie jesna to walka w ręcz a druk mogla by byc zmiana ksztaltu
no i mogla by rozmawiac ze zwierzetami ale do trzeba by omowic

a pozatym jest taka postac w hobbicie
Fistandantilus




Dołączył: 27 Cze 2005
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: jelenia góra

PostWysłany: Śro 8:20, 29 Cze 2005 Powrót do góry

czemu nikt niepisze ????????????????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Slet




Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 18:28, 10 Lip 2005 Powrót do góry

Czy dałoby się zrobić taką rzecz jak strażnice neutralne albo napady na terytoria. W władcy pierścieni są podane strażnice w prawdzie zniszczone ale zawsze może je ktoś odbudować. Najazdy np na ziemie mordoru wtedy twoi ludzie walczą z orkami itd. wampiry o drowy kture wierzą w morgotha mogą atakować rohan itd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Slet




Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 9:02, 14 Lip 2005 Powrót do góry

Temat,,Nowa lokacja i rozdzielenie światła od ciemności” przyczynił się do powstania tego posta.

Zastanawiałem skąd się mogły znaleźć Drowy w Tolkienie i co wymyśliłem.

Orkowie to znieprawione elfy, czyli gdy sauron zginą to orkowie mogli się swobodnie rozwijać. Część orków zmieniła się w ciemne elfy. Elfy uznały, że są to stwory o złej duszy i nie pozwoliły wyjść z mordoru. Ciemne elfy musiały jakoś sobie radzić, bo mimo że sauron został pokonany w mordorze żyły trolle, orkowie, ogry, wampiry itd. Założyły miasto i rozwijały sztukę magii i kowalstwa.

Drowie miasto byłoby podobne z grubsza do Sarontil
Wojenne pola: Arena walki, Płatnerz, Zbrojmistrz, Strażnica

Drowy nie używają łuków nie mają felczera zbroje i bronie są lepsze, ale kosztują drożej. Jeśli ciemny elfy ma strażnice w mieście drowów morale jego armii szybciej się zwiększa. Jeżeli w sarontilu wolniej niż normalnie.

Społeczność: Plotki Forum poczta Tablica ogłoszeń sklepy rynek

Poczta płatna, jeżeli odbiorca znajduje się poza Miastem drowów.
Klanów nie ma w tym mieście i łaźni też nie ma.

Podgrodzie:Kopalnia,Polana chowańców

Kopalnie wszystkich rodzajów miedź żelazo węgiel normalnie. Mithryl i Adamentium Meteoryt Kryształ trzeba na początku kupuje się licencje potem szuka się miejsca(zżera 1 energii masz X szansy, że znajdziesz, szukasz przy pomocy czaru większe szanse albo znajdujesz mape w bibliotece) Potem budujesz kopalnie, pracujesz fizycznie albo magicznie.

Polana chowańców kosz szukania chowańców w innym wymiarze jest o 25 mithrylu mniejszy

Zachodnia Strona:Magiczna wieża,Świątynia, Śluby i pary,Alchemik,Biblioteka

Biblioteka wygląda zupełnie inaczej niż ta w sarontilu.
Bibliotekę można zwiedzać kosztem 50 sztuk złota za wejście i 0,2 energii za zwiedzanie. Można wykupić kartę stałego gościa za 5K złota i 100mithrylu wejście jest wtedy za 10sztuk złota a zwiedzanie kosztuje 0,1 energii(efekt magii).

Stały klient może wykupić wejścia dla poszczególnych działów.

Przy zwiedzaniu (zwykłym) od czasu do czasu natrafiamy na ciekawe książki. Można znaleźć notatki dotyczące statystyk potwora miejsc wydobycia adementium tworzenia broni czarów i imiona demonów.

Stały klient może wykupić zwiedzanie poszczególnych sektorów jak bestie,chowańce,kopalnie,skarby,demony itd.

Świątynia tu można dostać zadania jak odbycie pielgrzymki czy inne (taki labirynt tylko, że mniej opłacalny)

Można także przyzwać demona. Drowy często to robią, ale na początku rzetelnie trzeba postudiować w bibliotece. Poznać imię, rytuał,statystki itd.
Po udanym przyzwaniu demona można go przebłagać, (jeśli ktoś stwierdzi, że demon jest za potężny) zawrzeć umowe (normalna procedura Np X energii za złota) lub zmusić do współpracy(demon może zawsze rozerwać na strzępy, ale jeżeli gracz jest potężny to nie musi płacić tylko dostaje)

Śluby i pary - kobiety dobierają partnerów sobie i mężczyzna musi zapłacić 100x poziom żony, jeśli nie chce wziąć ślubu albo uzyskać poparcie władcy

Alchemik każda mikstura kosztuje o 2,5 więcej

Dzielnica mieszkalna Domy Spis mieszkańców karczma

Zamek: Karawana Lochy Sąd Magazyn

Karawana głównie kupuje surowce sprzedaje zioła, których nie można uprawiać w mordorze

Magazyn należy do władcy może on wykupić cały ładunek karawany ustalać ceny zasobów kupna sprzedaży (+/- 10%)

Rządzi drow mężczyzna, ale musi ulec wpływie kapłanki najwyższej

Praca Oczyszczanie miasta Kuźnia Pracownia alchemiczna, Pracownia przedmiotów magicznych

Pracownia przedmiotów magicznych-(Proponuje zrobić też w Mori)
Różdżki i szaty z włosów jednorożna szata z korą entów itd.

Podróż +5 zużycia energii za wyjście z mordoru

Drowy nie jeżdżą na koniach
Odnawianie energii poza mordorem ograniczone o 25%
Drów ma szanse 20% spotkania najemników kturzy chcą go zabić(poza mordorem)
Każdy gracz wierzący w Elu ilwutar może go zabić 2x reset (jeśli ciemny elf wierzy w demony jako bogów)
Ciemne elfy nie mają wstąpienia do Lothrolierien Minas thiryt Mogą przybywać w Sarontil z 10% szansą na wygnanie.
Władca drowów może nadać immunitet szanse złego zdarzenia maleją, jeśli immunitet potwierdzi władca krainy NP lothlorien drów może przebywać w tej krainie

Mam nadzieje że bilans strat i zysków jest równy Po zatym trzeba zrobić wersje beta żeby przetestować w praktyce

Wiem raczej nie przejdzie, ale nudziło mi się. Sorry za błędy ortograficzne nie jestem dobry z języka polskiego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Slet




Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 13:33, 01 Wrz 2005 Powrót do góry

Jak dawno nie odwiedzałem tego działuVery Happy

Tak trzeba zrobić kilka zmian a właściwie urozmaiceń
wiem że raczej nikt tego nie czyta

1. Czym rużnią się klany
Niczym to trzeba zmienić... Jest oczywiste że klan najczęściej wybieramy jeden raz bo po co zmieniać skoro wszystkie są takie same.
Można by wprowadzić dodakowe opcje dla każdego klanu
np. renegaci śrudziemia mieliby by możliwość wyciągania więźniów 50% szans na powodzenie?
liadon miał by szanse na to że wroga armia nie odnajdzie siedziby klanu 50% potem wykupiła by że część żąłnierzy ginie w lesie(wojna partyzancka)

punkty przywileji naliczałoby się (proponowany sposób) na każdy dzień ilość osób np klan ma 45 osub i dostaje dziennie 45 punktów i oczywiście wykup punktów czyli 250zł=1punkt (przywilej koszt 2500?)

2. Magowie i druidzi czyli różnicza nazw
kolejne coś co trzeba zmienić moja propozycja to
druidzi czary atakujące + przyzwania
magowie ataki i cała reszta czyli czary użytkowe (bramy miasta?, Bezpieczna podróż?, mobilizacja ?)
No tak magowie by byli troche silniejsi niż druidzi bo magia druidów opiera się na sile przyrody a magów na kształtowaniu energi

3. Wojna płci czyli zmiany
kobiety mężczyzni
ZRE +0,5 S+0,5
SZ +0,5 W +0,5
Oczwiście powinno zależeć też od rasy

4. Modernizacja strażnicy (temat do dyskusji)
Raz prubowałem coś zrobić ale brak motywacji wziął góre Very Happy
Zamiast budynków weteranów i potworów można zrobić coś więcej
Można wprowadzić Ilośc ludzi i uzbrojenia( ludzie ,,przychodzą" do strażnicy sprzęt mamy swuj albo kupiony)
no to do dzieła tylko zrobić jakiś projekt i wprowadzić w życie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fistandantilus




Dołączył: 27 Cze 2005
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: jelenia góra

PostWysłany: Czw 19:42, 01 Wrz 2005 Powrót do góry

mam tez kilka pomyslow ktorych niewiem czy da sie zrealizowac.

1. zmiana czarow i specjalene ataki. tzn mam taki pomysl zeby wprowadzic cos takiego jak "skutki atakow" czyli ze atak czarem moglby oszolamiac lub powalac zamrazac podpalac a np. ataki mieczami ranilyby lub powalaly na i runde postac niemogla by atakowac (mozna by o tym podyskutowac jesli sie pomysl spodoba)

2. tu mam jeszcze pomysl ktory moim zdaniem powinien zostac wprowadzony ale jest chyba bardzo trudny do wykonania a mianowicie wprowdzenie dustansu w walce poniewaz postacia miotajacym zostal odebrany ich gowny atut czyli odleglosc od przeciwnika. niewiem jak wam sie podoba ten pomysl ale moim zdaniem powinien zostac zrealizowany.

3. urozmaicenie alchemi czyli nowe miksturki.
np. miksturka sily 5illani 5dynalca 10nutari = miksturka ktora przez jeden dzien dodaje np. 20 do sily (o tym tez powinno sie podyskutowac)

4.DODATEK DO KLANOW. mam taka ptopozycje odnosnie poruszonego przez Sleta tematu o klanach i ich roznicach mozna by wprowadzic cos takiego jak teren dookola klanu Liadon mialby dookola las po ktorym mozna by chodzic a jakis tam renegaci śrudziemia mialby dookola zamku wiec
i oczywiscie mozna by tam znalesc przedmioty ziola mineraly i tego typu przedmioty moze jakies przygody by sie wprowadzilo co by bardzo urozmaicilo gre

no to sa moje pomysly mam nadzieje ze ktos cos o nich napisze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)