Autor |
Wiadomość |
Delibrian_Cre
Administrator
Dołączył: 17 Sie 2005
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Czw 19:59, 01 Wrz 2005 |
|
co do
Cytat: |
2. tu mam jeszcze pomysl ktory moim zdaniem powinien zostac wprowadzony ale jest chyba bardzo trudny do wykonania a mianowicie wprowdzenie dustansu w walce poniewaz postacia miotajacym zostal odebrany ich gowny atut czyli odleglosc od przeciwnika. niewiem jak wam sie podoba ten pomysl ale moim zdaniem powinien zostac zrealizowany. |
to jest to wziete po niekad pod uwage (jedynie mag i druid nie maja tego), łuki mają większe bonusy do szybkości, przez co pozwalaja strzelic kilka razy zanim wojownik podbiegnie nawet najlepsi moga pasc przy dobrym luku
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Fistandantilus
Dołączył: 27 Cze 2005
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: jelenia góra
|
Wysłany:
Pią 10:00, 02 Wrz 2005 |
|
no trzeba by to skorygowac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Pią 13:19, 02 Wrz 2005 |
|
Co do pomysłów to
1. Absolutnie tak Wszyscy wiedzą że kula ognia nie udeża w jednego wroga
2. Dlaczego magowie nie mają Cyba nie muszą podbiec żeby czar rzucić??
3. Alchemicy nie mają i tak szans bo większość miksturek jest sprzedawana w minas thiryth.
4. No dobra to są podstawowe muwiłem o takich ulepszeniach szczególnych a takie rzeczy jak kopalnia klanowa wszystkie klany mogłyby posiadać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fistandantilus
Dołączył: 27 Cze 2005
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: jelenia góra
|
Wysłany:
Pią 13:24, 02 Wrz 2005 |
|
alchemicy niemaja szans bo miksturek jest malo i na ogol nikt ich nieuzywa dosc czesto. dlatego powinny byc nowe miksturki ktore sie przydaja wszystkim klasom
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Pią 13:34, 02 Wrz 2005 |
|
co racja to racja więc tworzymy nowe mikstury
1. Dodatek do statystyki powinien być w %
2. Po spożyciu takich samych miksturek dodających x do statystyk moż nastąpić przedawkowanie -x%
Kilka regółek kture powinny przydać się przy tworzeniu nowych mikstur
miksturek powinno być 102 i więcej a alchemik komputerowy powinien umieć zrobić 4-6 miksturek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fistandantilus
Dołączył: 27 Cze 2005
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: jelenia góra
|
Wysłany:
Pią 13:38, 02 Wrz 2005 |
|
mam jeszcze jeden pomysl taki nawet nawet. mozna by wprowadzic szewca jako profesje moglby on robic szaty dla magow. system moglby byc taki jak w kowalstwie tylko ze tobilo by sie szaty rozdzki i moze czapki mozna by dodac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Pią 13:51, 02 Wrz 2005 |
|
Niestety mało do roboty a pozatym jakoś tak mało nabywców (20 magów i zgraja druidów) a jakie surowce w końcu płaszcze(magiczne) nie wykonuje się ze zwykłych materiałów.
Peleryna (nowość)
buty(zamiast nagolenników)
korony (magiczne?? jako hełm)
amulety
pierścienie
Oczywiście wszystko nie dla idiotów czyli magowie druidzi i reszta inteligentnych.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fistandantilus
Dołączył: 27 Cze 2005
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: jelenia góra
|
Wysłany:
Pią 13:59, 02 Wrz 2005 |
|
pwenie masa bedzie roboty ale ja mysle ze jak zaczniemy rozwijac magow to bedzie ich wiecej ( mam taka nadzieje) byty mozna by ze skor zwierzat (na ktore polowal by ktos inny zeby gospodarka jakos funkcjonowala) korony alunety i pierscienie to tez mozna by robic ze zwyklych rzeczy tylko trzeba by zrobic prefesje zlotnik a on by robil pierscionki i alumety ale odrazu by mogl je zaklinac
ale niewiem z czego by sie tobilo peleryny
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Pią 15:09, 02 Wrz 2005 |
|
Jak na rzie to pomysłów jest dużo ale trudniej z realizacją. Wszystkie przedmioty magów są magiczne więcj zwykły kowal/krawc/złotnik nic nie zrobi. Można zrobić tak że magowie robią przedmioty sami(nie zrobią sami dobrych przemiotów bo aby można było ,,włożyć" większa moc trzeba mieć dobry przedmiot im lepszy(chodzi o jakość wykonania) przedmiot tym większa możliwa moc)
krawiec--> Zbroje skurzane +do zręcznści i + do szybkości
złotnik--> może przerabiać(złoto,rubiny diamenty,szafiry,szmaragdy) na błyskotki w ten sposub złoto (wartość250)+szafir(wartość 500) = naszyjnik ktury można sprzedać za (cena zależna od jakości wyrobu)
Przydałoby się zreformować kopalnie po wojownicy zarabiają krocie bo siłe zwiększają a z farm nie da się żyć
Więc
1. Ilość wydobywanych surowców jest zależna od:
a)załoga (doświadczenie w kopalni może się liczyć więc poziomy mogą być)
b) narzędzi (brąz,żelazo,stal....)O
c) obfitości złóż
Niewyczerpane(+100%)(specjalne zarezerwowane dla... sam nie wiem może dla tych kturzy tworzą i aktywnie uczestniczą w tworzeniu)
Niemalniewyczerpane(+50%)
Bardzo bogate(+30%)
Bogate(+20%)
B.obfite(+10%)
obfite(+5%)
normalne(+0%)
małe(-5%)
bardzo małe(-10%)
ubogie (-20%)
b.ubogie(-30%)
znikome (-50%)
brak (-6547657454432656,23423 % )
No i jeszcze im głębiej tym więcej minerałów
czyli powiedzmy 1 poziom kopalni
ilość miedzi:20
Przy normalny złożu i normalnej załodze wydobywamy 20 miedzi
poziom 2
ilość miedzi:23 ilość żelaza:3
za każdy punkt wydobywczy mamy 43 miedzi i 3 żelaza
poziom 25
ilość miedzi : 260 ilość żelaza 60 ilość węgla : 20
itd.
minerały od najtańszego do najdroższego zarówno głębokość
miedź
żelazo
srebro(nowość )
węgiel
chrom(stal nierdzewna )
złoto
i tu się kończy wydobycie(to znaczy nie ma nowych surowców) ale piszemy dalej
mithryl
szmargd
adamentium
rubin
diamont(diamentowe ostrze )
meteor
kryształ
No tak mniej więcej od czasu do czasu może się pojawiać zdarzenie losowe (obniża xp załogi zasypuje szyby)
takie jak
podwodne rzeki
lawa
kieszenie gazowe
balrogi
no to chyba wszystko nie jestem pewien
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Pią 18:31, 02 Wrz 2005 |
|
Teraz w podobny spsub farma
Plony zwykle 10zasianych=20 zebranych
B.żyzne(+50%)
żyzne(+25%)
normalne
jałowe(-25%)
B.jałowe(-50%)
Teraz nieco o alchemi policzmy koszt mikstury z nutari(100)
jak dobrze pamiętam potrzeba 5 nutari
cena w magazynie (skup) 90
cena prawdopodobna sprzedarzy 110??
Cena surowców 550
Cena mikstury 700??
i otuż to cena zawsze(zależna od kosztów nutari w magazynie)
kosztować będzie 700 dla graczy z 5 lv i 25 lv będzie kosztować tyle samo
A teraz kilka zagadnien ogólnych
a)ile żelaza zużywają mieszkańcy chodzi o to
Żelazo 10
cena skupu wynosi 10 umówmy się że jest to cena normalna
Mieszkańcy zużywują 1000 żelaza dziennie (naprawy nowe narzędzia etc.)
Cena żelaza zwiększa się 11 (zapotrzebowanie1000)
w następnym dniu też 12(zapotrzebowanie 2000)
jakiś gracz sprzedaje 3000 żelaza i cena maleje bo nie ma zapotrzebowania cena 8
Taki system żeby ceny nie były takie same
b) Czy ktoś ma pomysł na historie drowów w tolkienie?
Ja jestem drowem i mam swoją malutką teorie ciekawe czy są inne pomysły?
Postarajmy się o urozmaicenie klanów powstał nowy klan Wielka Rada
klan dla magów fajnie ale nic to nie daje jakby możliwość nowych czarów dla magów i kilka czarów grupowych(po w stąpieniu do klanu można by było z kolegami po fachu rzucać potężne zaklęcia np.
niewyczerpalność złóż bardzo obfite plony etc.)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Delibrian_Cre
Administrator
Dołączył: 17 Sie 2005
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Pią 20:57, 02 Wrz 2005 |
|
Zabiore zdanie co do miksturek. Wiem ze jest zawsze popyt na mikstury z Nutari, sam ich nie używam ale wiele magów i druidów tak.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Sob 8:13, 03 Wrz 2005 |
|
Chodzi o to że koszt mikstury z nutari(regeneruje 100 many) u alchemika to 100 a sprzedarz nutari wynosi 22 co w prostym przeliczeniu wychodzi że koszt produktów jest tańszy od koszta surowców.
Od miksturek z nutari jestem uzależniony
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fistandantilus
Dołączył: 27 Cze 2005
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: jelenia góra
|
Wysłany:
Sob 9:21, 03 Wrz 2005 |
|
kurde jest tyle pomyslow i zaczynamy skakac z pomyslu na pomysl i potem zostaja niedokonczone sprawy !! powinnismy omuwic jeden pomysl do konca i zalozyc nowy ( ja sie zaczynam gubic)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Sob 9:36, 03 Wrz 2005 |
|
Co trzeba zmienić wybierzcie temat
1. Klany
2. Druidzi i magowie
3. Czary (magów;druidów)
4. Alchemia
5. kopalnie;farmy
6. Sprzęt (dla magów;druidów)
7. Strażnica(nowe budynki;jednostki)
Coś jeszcze??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fistandantilus
Dołączył: 27 Cze 2005
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: jelenia góra
|
Wysłany:
Sob 16:23, 03 Wrz 2005 |
|
ja wybieram
2,3,6
potem mozemy sie zajac 1 i 4 no moze jeszcze cos o farmie
a straznica mnie nieobchodzi bo niemam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|