Forum Bruinena Gromka Woda Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 POMYSLY Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Slet




Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 17:31, 03 Wrz 2005 Powrót do góry

Rużnice pomiędzy magami a druodami trudno jest określić proponuje
druididzi czary silniejsze
magowie dodatkowe efekty (paraliż,trucizna itd.)
druidzi przyzwania
magowie czary użytkowe

Nowe czary coś nie za bardzo chce mi się pisać ale powinny pojawić się rodzaj zadawanych obrażeń(nie tylko dla czarów dla broni także)
czas przygotowania ataku/czaru
czas ataku/trwania czaru

nowe czary to wszelkiej ilości i maści klątwy rzucane także na graczy
rzuć czar XX na gracza YY

Sprzęty dla magów jest pełno odrobina wyobraźni i można stworzyć
Szczególnie płaszcze ochrony bo brak jakelkowiek u magów jest ...

Magowie mają tendencje do tego że na początku gry;przygody są najmniej przydatni w drużynie w późniejszych etapach są dobrzi i potrzebni a dobrze rozwinięci są najpotężniejsi z bohaterów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fistandantilus




Dołączył: 27 Cze 2005
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: jelenia góra

PostWysłany: Sob 17:52, 03 Wrz 2005 Powrót do góry

no niewiem czy powinno sie dzielic tak jak napisales

"druididzi czary silniejsze
magowie dodatkowe efekty (paraliż,trucizna itd.) "

magowie moga rzucic lodowa bryle ktora zamraza a druidzi moga rzucic pnacze ktore unieruchamia

a teraz masowe
mag= deszcz ognia
druid= grad kamieni

dodatkowe efekty
mag=klatwa
druid=trujace pnacza

i tu sie z toba zgadzam
magowie=czary uzytkowe(teleporty, lewitacja, zaklinanie, trucicny - tu mozna by zrobic jeszcze cos takiego ze moze od innych graczy pobierac hp i mane (gracz xx -10%hp gracz yy +20%hp ktorego brakuje i podobnie z mana))
druidzi=przywolania(a to trzeba przedyskutowac czy bedzie mozna przywolac zwierze na czas walki czy na pewien czas, mozna by zrobic cos podobnego do tego jak lewitacja a mianowicie przyzwanie zwierza na ktorym sie jezdzi, pobieranie energii od natury)


a tereaz przedmioty, tu niebede pisal bo zaczne przesadzac i wyjdzie na to ze wszystko dla magow nie Slet cos napisze o przedmiotach

a teraz cos dla wojow i innych

wojownicy mogli by miec np. 30% szansy na zadanie powaznej rany ( nie krytyk)podobnie jak trutka ktora rzyza mag zabierala by co runde iles obrazen, czyli o czym mowie o efektach ataku podobnych ja u maga otumanienie otrucie a nawet uspienie Razz

no to by bylo na tyle poczekam az Slet cos napisze o nikt poza nim nieprowadzi prawdziwej dyskusji Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Slet




Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 18:23, 03 Wrz 2005 Powrót do góry

Dziekuje chociaż nagrody za prowadzenie dyskusji i tak się nie dostaje

1. Można i tak

2.Rzadko się walczy z wieloma rogami ale jeżeli magowi dać czry masowe to
Gracz XX zadeje 1200 obrażeń
z czego
gigantyczny pająk1 otrzymuje 400
...
graczXX otrzymuje 500xp i .......

Mogłoby być troche przesadzone ale mi sie podoba (w końcu jestem magiem Very Happy )

No tak pozatym to trzeba spisać wszystko porządnie może zrobie jak będe miał czas Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Slet




Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 18:52, 03 Wrz 2005 Powrót do góry

1 Wszystkie czary ignorują pancerz

Czar kaminny pocisk
efekt dodatkowy ??

Ognisty pocisk
brak

Wodny pocisk
brak

Lodowy pocisk
obniża szybkość i zręczność wroga o 5%

Ognista strzała
Zadaje obrażenia 5% /tura na poziom maga:10

Kula ognia
szansa na trafienie kolejnego wroga 25%
na następnego o 5% mniej itd

Błyskawica
zwiększa szybkość maga o 25%
(efekt powalenia czyli znowu przydałaby się odległość)

Kula lodu
zr i szyb o 10% szansa na trafienie następnego wroga 20% kolejnego o 5% mniejsza

Podpalemie
10% obrażenia /tura do końca walki

Ognisty oddech
pszyspiesza maga o 20%(znowu odrzucenie)

Tajfun
pszyspiesza maga o 30%

Uderzenie umysłu
szansa że przeciwnik straci ture 20%

Piekielne płomienie
30% co ture do końca walki

Zabujczy deszcz
dosięga przeciwników poziom maga:10

Trująca chmura
jw. +15% obrażeń na ture

Oddech smoka
10% na ture do końca walki przeciwnik ma 50% szans na utrate kolejki

Trzęsienie ziemi
mag ma 15% szans na utrate kolejki przeciwnik ma 90% szans na utrate kolejki

Obłok elektryczność
zwiększa szybkość maga o 25% zadeje obrażenia przeciwnikom poziom maga :10

Deszcz meteorów
90% szans że następny przeciwnik zostanie trafiony szansa się nie zmniejsza

Armagedon
trafia wszystkich mag ma 10% szans na trafienie

Taki jakoś zavardzo myśleć mi się nie chciało

A teraz czas na choroby (fizyczne, psychiczne)
powinny być wprowadzone?

Oraz sława(jak bardzo jesteś znany) i reputacja(jako kto jeteś znany)
ma sens jeżeli więcej questów będzie

Co do sprzętu dla magów to zaczynajmy coś skrobać bo dopuki ktoś nie poprze/ poprze nasze projekt nic z nich nie wyjdzie

zaczynamy od góry

amulety wszelkiej masy talizmany ochronne kture kończą walke przed zadaniem ostatniego ciosu dają % sznase zmartwychstania
dodają do kp

płaszcze wchłaniają część obrażeń zapewniają odbicie pocisków niewrażliwość na poszczególne typy broni/magi

pierścienie ograniczają zużycie many w jednostkach
albo zapewniają darmowe czary np 1-20lv? (mam nadzieje że księga zaklęć może się rozszerzyć o takie czary jak pajęczyna, spowolnienie etc.)

tak troche zacząłem mam nadzieje że wzbudzi to do dyskusj

I ciągle mnie dręczy powiedzcie mi skąd się wzieły drowy w świecie tolkiena tak jak wspominałem sam mam teorie ale chce żeby ktoś inny przedstawił swoją.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Edin-Edhel




Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 13:48, 20 Wrz 2005 Powrót do góry

AD. BRoNie

W Rohanie można kupić item "laska druida". Skoro kupie laske druida a jestem druidem to nie moge jednocześnie używać laski i czarować :/ a co mi daje używanie laski druida skoro mam 0 w walce bronią i 0 w sile Smile powinny być itemy dla druidów i magów dające premie do zręczności i szybkości. Łuki i miecze mają premie a czary?? Nic oprócz obrażeń.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Slet




Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 14:30, 20 Wrz 2005 Powrót do góry

Zręczność liczy się do uników i trafienia trudno czarem uzyskać więcej zręczności... Szybkość jest w łukach a to dla tego że teoretycznie można strzelić kilka razy zanim przeciwnik dobiegnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darius ID 6464




Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 11:02, 26 Mar 2006 Powrót do góry

sorry Ludu mieliśmy omawiać POMYSLY na rozwoj gry a omawiamy Pomysly na rozwoj magów i druidów Rozwincie wypowidz o innych klasach!!

np rzemieślnikach trzeba by bylo nowe bronie, materiały, zbroje oraz morzliwość robienia ich! tez myslałem dlaczego nie ma Ubrań w tej grze ?!
oraz Jestem za zrobienia sobie kuzni w domu Smile
ja jusz mysle na ten temat i niedlogo napisze moje przemyslenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arodon Goldensun
Gość





PostWysłany: Śro 20:52, 18 Paź 2006 Powrót do góry

Przydało by się więcej dodatków do klanu np, darmowa naprawa broni itp. Mało jest tego, tylko darmowe leczenie... Sad
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)